יום רביעי, 20 במרץ 2013


בשבוע שעבר העלתי כאן את ספר הסקיצות הפרטי שלי, במטרה להתייעץ איתכן ואתכם באיזה משקל גוף כדאי לי לצייר את הדמות שייצרתי למותג "רוני קנטור". היות ואני מאמינה שביכולתה של המדיה להשפיעה על הלך הרוך ה"אופנתי" ולעצב את דעת הקהל, ראיתי לנכון לדון כאן במשקל הגוף שאבחר לצייר את הדוגמנית של רוני. 


מתוך 5 דמויות, אתן בחרתם את המועדפת:

אנד דה ווינר איז:

מספר 3 







והנה לפניכן, 
מדריך הקומיקס המלא שעיצבתי ואיירתי עבור רוני,
    כבר מוכן !!!








ובנוסף,
מדריך נעליים מפורט:







תודה לכל המצביעות 
עזרתן ובהחלט השפעתן!




אני מזמינה אתכם להצטרף אלי לעמוד הפייסבוק, 
בו אני מעלה מידי יום עבודות וחוויות מעניינות  
שנוצרות בסטודיו "גורילות" לאסטרטגיה ובניית מותגים. 
והנה קישור:  gorillot




סטודיו גורילות - עיצוב | מיתוג | אסטרטגיה |בניית מותגים | לוגו | ברנד | עיצוב גרפי | גרפיקה | איור |
אילוסטרציה | קופירייטינג| סלוגן | פרסום |  שפה גרפית | עסקים |  מותגים | מעצב גרפי | מעצבים |