יום שלישי, 28 במאי 2013

מי רוצה ילדים?



אספתי את הפרסומות הכי הכי טובות בנושא קונדומים

לא תראו כאן אנשים יפים וגם לא זוג מתמזמז בארוטיות. לא לא. תשומת הלב שלי רוויה בסצנות בנאליות, תמונות שגרתיות ודוגמנים מעייפים. כדי שאבזבז יותר משניה מזמני להביט, אני בהחלט מצפה שתחדשו לי משהו, תפתיעו אותי, אפילו תפחידו אותירק אל תגרמו לי לצפות בעוד תנוחות משמימות, שהיו ויהיו עוד מיליונים כמותם.

שלושה קמפיינים נהדרים שמצאתי, מציגים שלוש גישות מרעננות, שונות אחת מהשנייה ומציגות אסטרטגיות נבדלות ונותנות מענה יצירתי ע"מ לתקוף את אותו נושא. 

הנה לדוגמא חברת Legends הנהדרת.
פותחת בסדרת כרזות נועזת במיוחד ולא חוששת לקחת סיכונים.
אני בהחלט מעריכה את ההחלטה האמיצה של חברת הקונדומים האוסטרלית להסתכן ולצאת בפרסום כזה שלא כולם יבינו.
ז"א יבינו, אבל לא בהכרח יקבלו




הצהרת כוונות בוטה "נגד ילדים". בוטה עד כדי הכרזת מלחמה"הנה הם, חסמו אותם".
לא בטוח שתקלע לטעמם של כולם וזה בדיוק גם מה שעושה אותה לכ"כ טובה.

אני זוכרתשבפעם הראשונה שנתקלתי בעבודה הזו, הרגשתי כאילו היא אומרת לי: "היזהרי מותק, שמרי על עצמך, מהדבר הלא משהו הזה"

Legends condoms-protect yourself













בהתחלה היא נראית מפחידה
אח"כ קלסטרופובית,
אח"כ הזויה
אח"כ מצחיקה
ואז מבינים שהיא מצוינת!



הפרסומת של Legends מקבלת גורילות.




משרד פרסום: Clemenger BBDO' Sydny
ארט דירקטור: Danny Brammall
קופירייטר: Robbie Hatton
עיצוב טיפוגרפי:  Lous Housien
(ולמי ששואל, עיצוב טיפוגרפי-זה אומר עיצוב של אותיות, מילים או טקסטים
צילום: Jimmy Fok






את הפרסום של durex הפופולארית, לא אוכל להגדיר אחרתהוא "פשוט חמוד".
לפעמים,  כל מה שדרוש לכרזה טוב, הוא לא במאי ידוע, צלם מוכשר או תקציבי ענק.

הנה הוכחה
רעיון צנוע אך גאוני, חסר צבע אבל מלא בהומור
כמה רגישות. כמה מתיקות.

השקעה כספית מינימאלית. יצירתיות מקסימאלית.










יוצר הפרסומת הוא מעצב גרפי אחד בלבד מבנקוק : Piya Sae Ngow



הפרסום המקסים מקבל 4 גורילות



ועוד durex אחת אומנותית ומיוחדת:

הכל כאן מרומזיהיה מדויק יותר להגיד: מצונזר.
אז דמיינו לבד:












אני אוהבת שמשאירים לי מקום לדמיון. לחיי האבסטרקט. 4 גורילות






משרד פרסוםLowe Bull
ארט דירקטורPorky Hefer
קופירייטרRip
עיצוב אילוסטרטיבי:  Porky Hefer, Paul Hudson
(ולמי ששואלעיצוב אילוסטרטיבי-זה מילה מפוצצת שמשתמשים בה כדי להגיד "איור"
צילוםJillian Lochner







אני מזמינה אתכם להצטרף אלי לעמוד הפייסבוק, 
בו אני מעלה מידי יום עבודות וחוויות מעניינות  
שנוצרות בסטודיו "גורילות" לאסטרטגיה ובניית מותגים. 
והנה קישור:  gorillot




סטודיו גורילות - עיצוב | מיתוג | אסטרטגיה |בניית מותגים | לוגו | ברנד | עיצוב גרפי | גרפיקה | איור |
אילוסטרציה | קופירייטינג| סלוגן | פרסום |  שפה גרפית | עסקים |  מותגים | מעצב גרפי | מעצבים |